Бонуси
Бонуси - це винагорода покупцю у вигляді кешбеку, який накопичується на особовому рахунку, і може бути використаний під час оплати. Важливою перевагою бонусів над прямою знижкою є ефект повернення покупця. Як і пряма знижка, бонуси дозволяють покупцю економити кошти, але, на відміну від прямої знижки, покупець зацікавлений наступного разу купити товар в закладах саме вашої компанії.
Бонуси нараховуються за кожну покупку. Кількість бонусів визначається сумою чека та коефіцієнтом для кожної групи товарів. Наприклад, для товарів продуктової групи коефіцієнт нарахування може дорівнювати 2%, а на алкоголь та цигарки - 0% (не паліть і не вживайте!).
Маркетингові акції можуть нарахувати додаткові бонуси, коли за виконання певних умов призначена бонусна винагорода. Термін дії бонусів визначається налаштуваннями.
Маркетингові акції
Маркетингова акція - це комплекс заходів для збільшення прибутку компанії за рахунок зростання обсягів продажів. Постає задача збільшити кількість продажів та вартість середнього чека. Маркетингова акція може обмежуватись певним періодом часу, переліком торгових точок та певними групами і сегментами покупців. Задача маркетингової акції - надати покупцю певну винагороду (бонуси, знижку чи подарунковий товар) за виконання певних умов. За відстеження виконань умов та надання подарунків в акції відповідають маркетинові інструменти. Детальніше про маркетингові акції.
Маркетингові інструменти
Маркетинговий інструмент - це механізм, який за виконання певних умов надає покупцю певну винагороду. Наприклад, купіть протягом місяця товар на 1000 грн. і навзаєм отримаєте 50 бонусів. Або купіть 2 пакунки спагеті і отримаєте кетчуп. Або купіть товар в передноворічний день і отримаєте в подарунок ялинкову іграшку. TCC надає найширший спектр як умов для маркетингових інструментів, так і типів винагороди. Одна маркетингова акція може використовувати одразу декілька різних маркетингових інструментів.
Маркетингові інструменти можуть аналізувати не лише конкретний чек в момент продажу, але і цілі періоди. Наприклад, 10 покупок в місяць, або сума покупок на 1000 грн. за два тижні. Детальніше про маркетингові інструменти.
Франшиза
Розглянемо приклад. Є певна мережа торгових точок, в якій реалізуються різні товари. Дана мережа може належати одній компанії, а може складатися з різних компаній, які виступають під єдиною франшизою. В яку б торгову точку всієї мережі не прийшов клієнт, його карта всюди буде ідентифікована, і за покупки будуть нараховані бали. Бонуси, отримані з цих балів, в подальшому можуть використовуватися для оплати на будь-який з торгових точок мережі. Маркетингові акції можуть діяти як на всіх точках, так і на обраній підмножині. Наприклад, на точках одного франчайзі, або на точках одного регіону, або на довільно заданих точках.