Застосування Retail Advisor на касовому сервері для аналізу продажів
Застосування нового сервісу штучного інтелекту Retail Advisor виявилось напрочуд успішним та корисним.
Як показав досвід, зараз є дві ключові функції, які дійсно піднімають ефективність торгівлі на новий рівень.
- Визначення найкращої ціни з точки зору ринку для конкретного товару з одного боку не дає втратити прибуток, а з іншого боку забезпечує для товара стійкий попит. І ми досягаємо оптимуму між ціною, прибутком та обсягами реалізації
- Визначення потрібної кількості товару під час замовлення дозволяє нам не перевантажувати склад зайвими накопиченнями, а з іншого боку задовільняти попит та не втрачати покупців. Бо незадовільнений попит - це та річ, яка проходить повз будь-якої облікової системи і не можу бути промодельована обчисленнями.
Всі ці речи прекрасно працюють в обліковій системі Trade Control Utility, але користувачі 1С (вона ж BAS) позбавлені подібного функціоналу через обмеження технологій, що там використовуються. Тому виникла ідея певної гуманітарної місії - допомогти власниками бізнесів, яких доля загнала до використання 1С, зрозуміти справжній стан їхнього бізнесу.
В планах поступово нарощувати аналітичний та прогнозний функціонал касового сервера Shopserver для компенсації недоліків облікових систем, які використовують власники.
Аналітична панель для товарного залишку
Якщо ми перейдемо в розділ товарних залишків, ми можемо, обравши потрібний товар, натиснути на відповідну команду
і викликати аналітичну панель
Оптимізація ціни
В першому розділі ми бачимо аналіз ціни порівняно з ринковими серед продажів інших компаній. Більш детально про цей сервіс читайте с розділі "Оптимізація цін за допомогою штучного інтелекту"
Супутні товари
Retail Advisor повертає перелік товарів, які частіше за все купують разом з обраним товаром. Використання цього факту допомагає краще формувати додаткові пропозиції та збільшувати середній чек покупця.
Поточна кількість
Нам потрібно знати, чи достатня кількість обраного товару на складі, щоб надійно задовільняти попит. В той же час, ми повинні бути впевнені, що кількість, яку ми зберігаємо не є надлишковою. Для бізнесу добре, коли оборотні кошти вкладаються в найбільш ліквідний товар і повертаються максимально швидко. Це збільшує прибуток.
Retail Advisor допомагає зрозуміти справжній стан товарного залишку і надає пораду, чи потрібно збільшити, або зменшити товарний залишок. І пояснює - чому.
Динаміка продажів
Відображає продажі по днях як в кількостях, так і в сумах. Корисно для розуміння коливань попиту та тенденцій на збільшення, або зменшення попиту.
Andriy Kravchenko
Admin, Writer, File Uploader
Останнє оновлення:
23.11.2025 16:59:28
27