Картка товару
Картка товарного найменування визначає властивості товару, потрібні для його обліку. Вміщує такі базові дані, як назву товару, групу товару та одиницю виміру.
Не варто плутати з товарним залишком. Залишки товару з конкретними цінами зберігаються в окремих складських записах для кожної торгової точки.
Також може вміщувати багато допоміжних даних. Наприклад, штрих-код, артикул, об'єм та вагу одиниці (для штучних товарів), різні параметри обмежень: вік покупця, обмеження знижки, граничний час продажу та інші.

Основні параметри
Є чотири базових параметри, які дозволяють створити обліковий запис товарного найменування
Тип товару

Це може бути звичайний товар, в цьому випадку обираємо "Товар (Інгредієнт), а може бути "Виріб". Товар такого типу має всі властивості звичайного товару, але додатково може виготовлятись за рецептурною картою. Виготовлення відображається через первинний документ "Виробничий акт". Детально про облік виробництва читаємо в статті. Якщо товар має тип "Послуга", то такий товар може бути відвантажений за видатковою накладною і не потребує фізичної наявності.
Назва товару
Назва товару - це будь яка осмислена назва, за якою точно та однозначно можна ідентифікувати товар. При веденні назв варто дотримуватись певної системи. Наприклад товар "Кава Nescafe Gold 250г" складається з певних частин: тип товару, назва компанії та назва виробу, а також набір унікальних характеристик, в даному випадку це вага 250г.
Каталог товарних найменувань
Trade Control Utility надає унікальну можливість швидкого введення товарного найменування методом підбору пропозицій. Вам достатньо почати вводити назву і система сама запропонує вам найбільш відповідні варіанти.

Одиниця виміру

Кількість будь-якого товару вимірюється в певних одиницях. Як вибрати потрібну одинцю виміру? Як вирішити, цей товар штучний (а для штучного на упаковці часто вказується вага), чи ваговий? Дуже просто. Товар вимірюється в тих одиницях, за яку вказана ціна. Якщо ціна вказана за штуку, товар вимірюється в штуках, якщо за кілограм, товар вимірюється в кілограмах. Детально про одиницю виміру можна прочитати тут.
Група товарів
Будь-який товар повинен належати до певної товарної групи. Групи товарів - це ієрархічний довідник, який включає групи, та підгрупи. Підгрупи в свою чергу є групами до вкладених підгруп і т.д. Ви можете обрати будь яку групу для вашого товару з довідника. Якщо потрібної групи товарів не існує, її легко додати прямо з картки товару. Детально про групи товарів дивіться відповідний розділ.
Ціни та штрих-коди
Для автоматичного ціноутворення нам треба зробити дві речи. Налаштувати автоматичну націнку та створити правило формування колонок прайс-листа. Більш детально про це можна прочитати в матеріалі про ціноутворення.
Додаткові відомості
Для товарного найменування існує багато параметрів, необхідних для коректного автоматичного обрахунку. Це різні параметри автоматичних начислень та автоматичних обмежень.

Коротка назва товару
Потрібна для друку в цінниках та виведенні в меню каси самообслуговування Shopdesk, або в QR Меню відвідувачів.
Вага та кількість
Параметри потрібні для автоматичного розрахунку кількості пакунків, ящиків, загальної ваги та обсягу для транспортування та логістики. Найбільш актуально для оптових складів.
Пов'язана тара
Можна обрати тару, яка буде автоматично підставлятись в накладну в потрібній кількості для транспортування доданих в накладну товарів.
Обмеження
Розділ зберігає обмеження різних типів, які запобігають небажаним ситуаціям.
Крок одиниці виміру
Для більшості товарів достатньо або цілої одиниці виміру, або вагової. Але бувають ситуації, коли штучний товар повинен ділитись на більш дрібні частини. Частий приклад - хліб. Може продаватись по половинках, тому товар штучний, але крок одиниці виміру кладем рівним 0.5 шт. Крок виміру наслідується від одиниці виміру, але може бути перевизначений для конкретного товару. Для цього знімаємо позначку наслідування і встановлюємо бажане значення.
Термін придатності
Можна встановити довідникове значення терміну придатності товару в днях. Реальний термін придатності визначається для конкретної партії товару, чи навіть для конкретної одиниці. Для продуктових магазинів має скоріше довідникове значення, бо ми не маємо інформації, який конкретно екземпляр товару взяв покупець з полиці.
Мінімальний вік покупця
Служить для попередження продавця на касі під час продажу товару неповнолітнім особам.
Мінімальні та максимальні роздрібні ціни (МРЦ)

Набір цін, потрібний для роботи касира в касовому застосунку Shopdesk під час вибору точної ціни для конкретної пачки цигарок або пляшки алкоголю.
Обов'язково сканувати штрих-код акцизної марки
Якщо встановлено, то на касовому робочому місці Shopdesk такий товар не може бути проданий без сканування акцизної марки.
Додаткові пропозиції
Товари, які ми можемо додатково запропонувати під час здійснення купівлі.

Наприклад, в QR меню пропонуються як додатки до основної страви.

Картка руху товару

Картка руху товару відображає консолідовані по всіх підрозділах надходження та видатки із закупівельними та роздрібними цінами за потрібний період.
За подвійним кліком на будь-якому записі товарного руху відкриється первинний документ, який створив цей рух

В даному випадку, це прибуткова накладна.
0