Програма обліку товару | Base2Base

Trade Control Utility

Програма обліку товару для складу, торгівлі та виробництва

Trade Control Utility. Складські запаси.

Trade Control Utility - це програма обліку товарів для магазинів, торгових мереж та складів. Програма надає повний комплекс обліку як для простого бізнесу з одним магазином, так і для розгалужених мереж супермаркетів. Перевагою системи, на відміну від 1С, є швидка робота на великих даних, сучасний інтерфейс та низька вартість володіння.

Межі застосування

від індивідуального підприємця до мережі супермаркетів; від продуктів харчування до побутової техніки; оптова та роздрібна торгівля; дистрибуція; логістика та виробництво.

Робота в мережі з єдиною базою даних

із необмеженої кількості робочих місць із будь якої точки світу.

Перші два місяці абсолютно безкоштовні!

Випробуйте програму безкоштовно та без жодних обмежень. Скористайтесь учбовими курсами та довідковою системою. Служба технічної підтримки завжди готова надати кваліфіковану допомогу.

Взаємодія з інтернет-магазинами

для обміну довідниками та документами (замовленнями та сплатами).

Товарні залишки

Товарні залишки, або складські запаси, дозволяють нам бачити реальну кількість товару та його роздрібну ціну. Trade Control Utility відображає зміни товарних залишків в реальному часі без примусового оновлення форми.

Складські запаси відображаються як по всіх підрозділах (складах, торгових точках), так і по обраному підрозділу, або по обраній групі товарів. TCU надає дуже розвинені засоби фільтрації (по назві, по групі, по кількості, по артикулу чи штрихкоду).

Товарні залишки (складські запаси)

Як тільки каса здійснила продаж, залишок товару в системі змінюється миттєво. Не треба чекати кінця зміни та завантаження консолідованих даних. Таким чином можна оперативно робити замовлення постачальникам (розраховуються автоматично).

Картка обліку товару на складі

Картка обліку товару на складі відображає всю потрібну інформацію по певному товару на певній торговій точці - поточну кількість, роздрібну ціну, середньозважену закупівельну ціну, останню закупівельну ціну та інше.

Картка обліку товару на складі

Картка обліку товару дозволяє налаштувати автоматичний розрахунок роздрібної ціни відносно закупівельної.
Дозвіл на прихід та дозвіл на відвантаження є елементами асортиментної матриці, і можуть бути налаштовані індивідуально в цій формі, або в самій асортиментній матриці.

Комбінована помісячна діаграма відстежує помісячні обсяги надходжень, продажів, значення товарного прибутку, та динаміку цін.

Закупівельні партії

Поточний залишок товару на торговій точці складається з поточних залишків у кожній закупівельній партії. Перелік закупівельних партій відображає початковий залишок, поточний залишок, закупівельну ціну, та посилання на прибуткову накладну, в якій було зроблено прихід товару.

Закупівельні партії

Продаж товару відбувається за принципом FIFO (перший прийшов - перший пішов), тобто видаток відбувається спершу з більш ранніх партій. Але в самій накладній є можливість вручну вказати певну закупівельну партію, з якої потрібно зробити відвантаження.

Середньозважена закупівельна ціна вираховується автоматично на підставі закупівельних цін у партіях та поточних залишків партій.

Картка руху товару

Картка руху товару - це історія всіх приходів та видатків товару за вказаний період. Подвійним кліком на записі руху можна відкрити первинний документ (наприклад, прибуткову або видаткову накладну).

Картка руху товару

Розділ підсумків відображає початкову кількість, оберти по приходу та видатках, та залишок на кінець обраного періоду

Картка руху товару з підсумками

Переоцінка за розкладом

Trade Control Utility надає можливості призначити переоцінку товару на певний час, коли оператори вже завершили свою роботу. Наприклад, торгівля за старою ціною має тривати до кінця зміни о 22:00, а завтра о восьмій ранку товар вже повинен продаватись за новою ціною. Якщо створити акт переоцінки та призначити його проведення на 6:00, то можна не тримати оператора до 22 години вечора на робочому місці.

Пакети документів

Пакетна переоцінка за розкладом

Деякі операції потребують одночасних дій на декількох торгових точках одразу. Наприклад, маємо п'ять торгових точок і потрібно переоцінити певний товар на трьох з них. Для цього створимо пакетну переоцінку, вкажемо товари, що будуть переоцінені, вкажемо торгові точки. За потреби, вкажемо час, коли переоцінка має відбутись. Далі Trade Control Utility все зробить сама.

Списання природних втрат

Акт списання - це первинний документ, що фіксує втрату кількості товару за рахунок природних процесів під час зберігання. Деякі товари мають властивість втрачати вагу впродовж свого зберігання. Знаючи відсоток природніх втрат, можна автоматично щодобово робити списання певної кількості товару.

Щодобове списання природніх втрат

Коли прийде час, система для вказаних торгових точок створить акти списання і додасть товари, які потрібно списати в розрахованій кількості.

Акт списання природніх втрат

Звітність в Trade Control Utility

Динаміка продажів

Динаміка продажів - це звіт, що відображає зміни обсягів продажів товару по періодах (днях, тижнях, місяцях, кварталах та роках). Обсяги продажів можуть вимірюватись як в кількостях, так і в сумах продажу. Зведені таблиці (Pivot) надають можливість розготати звіти не тільки вертикально, але й горизонтально. Простим перетягуванням параметрів мишкою можемо повністю переконфігурувати звіт. В ділянку даних можуть бути розміщені параметри різних типів.

TCU-Звіт-Динаміка продажів

Є можливість автоматично створювати діаграми по виділених даних "на льоту"

TCU-Звіт-Динаміка продажів-Діаграми

Кругові діаграми найбільш пристосовані для порівнянь часток в загальному обсязі продажів.

TCU-Звіт-Рейтинг продажів-Діаграми

Головний об'єднаний звіт

Мета звіту - дати повну картину по системі. Можна відфільтрувати по окремій точці, по декількох точках, а можна по всій компанії.

Головний об'єднаний звіт

Можемо побачити і статику, і динаміку. Яким був товарний залишок на початок періоду, яким став у кінці. Яка сума надходжень товарів, яка сума відвантажень, сума повернень, та інші дані по типах операцій. Теж саме і з коштами. Який вхідний залишок, видатки, надходження, вихідний залишок. Як змінювались заборгованості. Подивіться скріншот, він говорить сам за себе.

Зручність

Все те зручне, до чого так звик, і що так цінує користувач ТЦУ3, ми дбайливо перенесли до нової системи. Зрозумілий, зручний інтерфейс - це те, що користувач цінує найбільше за все. Ви можете одразу починати працювати з TCU5 без витрат часу на помилки та їх виправлення.

Швидкість

Нам вдалося значно пришвидшили роботу TCU5. Проведення накладних відбувається вдічі швидше, додавання товарів до накладної вдалося прискорити майже в десять разів. Робота через інтернет також стала значно швидшою.

Потужність

Завдяки потужним серверам, обсяг бази даних може бути практично необмеженим. Сто, двісті тисяч продажів за день - абсолютно не проблема.

Глобальність

Необмежена кількість валют. Одночасно. Документи можна проводити в будь якій валюті за будь яким курсом. Інтерфейс та звіти на різних мовах.

Робота з Excel

Якщо вам надіслали накладну в Excel, ви можете імпортувати її в TCU5 максимально швидко завдяки шаблонам. Один раз налаштувавши шаблон, потім можна робити імпорт накладної, натиснувши єдину кнопку.

Імпорт з Excel.

Звіти можна зберігати в Excel максимально точно та акуратно.

Експорт до Excel

Безпека

Дані передаються за допомогою шифрованого Https-протоколу із використанням SSL та TLS сертифікатів. На сьогодні це промисловий стандарт безпеки. Паролі користувачів в базі даних не зберігаються, що гарантує захист персональної інформації.

Розподілення прав доступу

TCU5 має розвинені засоби розмежування прав доступу. Кожному оператору надається лише необхідний обсяг інформації. Права на операції налаштовуються максимально детально для утворення ланцюжків взаємного контролю, коли працівники самі контролюють один одного. Така схема показала себе максимально надійною. TCU5 веде докладний журнал всіх дій операторів з точністю до секунди.

Звітність та аналіз

Майстер звітів

Майстер звітів дозволить вам здійснювати індивідуальне налаштування кожного звіту. Гнучка система відбору та фільтрації даних є унікальною за своєю зручностю та простотою. Можливість збереження шаблонів робить систему звітності TCU5 унікальною та неповторною.

Інтеграція з CRM

Повна інтеграція з CRM системою Trade Control Center забезпечує надання бонусів, знижок та інших подарунків за виконанням певних умов. Система має найрозвиненіший процесінг впровадження різних маркетингових акцій, маркетингових інструментів та їх комбінацій.

Інтеграція з касою

Повна інтеграція з робочим місцем касира Shopdesk, що має найкращий функціонал у Україні. Десятки тисяч кас оновлюють дані по залишках і цінах в реальному часі. Від проведення чека на касі до проведення чека в Trade Control Utility проходить меньше секунди.

Імпорт даних

Конвертація з ТЦУ3

Ми забезпечуємо повне перенесення даних з ТЦУ3 в будь який момент. Користувачі інших облікових систем можуть імпортувати довідники та залишки через файли Excel

Відмінності від 1С та BAS

Trade Control Utility побудована на останніх технологіях від Microsoft (.Net 8, SQL Server, Entity Framework). 1С - це архаїчна платформа, побудована на технологіях 90-х років (навіть, якщо використовує бази SQL Server). В Trade Control Utility відсутні регістри накопичення. В них немає потреби. Відповідно, немає потреби в точці актуальності.

Модель товарного обліку

TCU використовує абсолютно іншу модель товарного обліку - сучасну та оптимальну. Це результат 25 річної розробки, пошуку та досліджень. Тому немає потреби у виборі роботи за FIFO, чи по середньозваженим цінам. TCU завжди працює за FIFO з миттєвим розрахунком середньозваженої ціни. Таким чином поєднуються обидва методи.

Швидкодія та системні вимоги.

TCU є хмарною системою. Комбінуючі сучасні технології, грамотну архітектуру та максимальну оптимізацію програмного коду, ми завжди досягаємо максимальної швидкодії навіть на великих обсягах даних. В 1С, через застрілі технології та неоптимальну побудову бази даних, робота з великими обсягами досягається "грубою силою" - нарощуванням обчислювальних потужностей. Що призводить до зайвих витрат та значної вартості володіння.

Відстеження залишків та продажів з кас в реальному часі

Багато наших клієнтів використовують 1С у зв'язці з касами Shopdesk. TCU, на відміну від 1С, отримує та проводить чеки в реальному часі без затримок. Тому ви завжди бачите актуальні залишки на торгових точках, можете вирахувати поточну потребу і замовити товар постачальнику в точних кількостях. 1С імпортує чеки з кас лише по завершенні робочої зміни та консолідує їх у вигляді однієї видаткової накладної із загальними кількостями проданих товарів. Низька швидкодія не дозволяє імпортувати чеки у реальному часі, а обмеження на обсяг бази даних змушують зберігати потоварно консолідовані кількості. Тому в 1С не можливо отримати динаміку продажів товарів по годинах.

Ліцензія та вартість використання

Початковий період є безкоштовним. Це потрібно, щоб користувач оцінив можливості системи та прийняв рішення про подальше використання. Ліцензія на TCU5 надається за моделлю SaaS (програмне забезпечення як послуга). Ви поповнюєте рахунок і користуєтесь системою. Кошти знімаються кожного дня за 1 день використання. Платня стягується лише тоді, коли відбувається проведення першого за цей день документу на цьому робочому місці. Тому, якщо ви просто переглядаєте документи, працюєте з довідниками чи формуєте звіти, платня з цього робочого місця в цей день стягуватись не буде. Користувачу не потрібно купувати дорогий сервер, обслуговувати його, забезпечувати безперебійне живлення та зв'язок. Всі ці послуги вже включені до тарифу. Тому вартість володіння системою стає як ніколи низькою. Це по справжньому вигідно.

Супровід

Trade Control Utility - система, що динамічно розвивається. ANDRIY.CO чутливо реагує на всі запити користувачів. Саме користувачі в кінцевому підсумку визначають подальший розвиток системи, її можливості, її зовнішній вигляд, її зручність. Завдяки автоматичному оновленню системи, користувач завжди має актуальну версію програми. Служба підтримки Base2Base надасть реальну допомогу в складних питаннях, забезпечить грамотні та якісні консультації.

An error has occurred. This application may no longer respond until reloaded. An unhandled exception has occurred. See browser dev tools for details.