Карти та штрих-коди

Оскільки введення даних у чек відбувається через єдине поле введення, то необхідно "підказати" системі якого типу цей штрихкод: знижкова карта покупця, карта лояльності, ваговий штрихкод і т.д. Карти та штрих-коди розпізнаються за префіксом. Вагові штрих-коди мають більш складний формат і ці формати також повинні бути описані.

Мал.1 Вікно налаштувань
Формати вагових кодів
Список допустимих форматів штрих-кодів вагових товарів. Докладніше про формати вагових кодів. Зверніть увагу - тут можна зіставляти префікси вагових штрих-кодів, а саме тих, що надруковані на етикетках з тими, що відповідають цим кодам у базі даних облікової системи. Наприклад, з різних причин, на етикетках може друкуватися префікс "22" (так друкують ваші ваги або ваги виробника), але шукати слід за префіксом "25". У такому разі введіть число "22" у полі "Префікс", а "25" у полі "Префікс для пошуку". Якщо ж префікс вагового штрих-коду у вас у базі даних збігається з тим, що надрукований на етикетці, то слід вводити одне і те ж значення в обидва поля.
Префікс дисконтної картки клієнта
Зазвичай починається на "28", але може бути будь-яким. Дисконтна картка прив'язана до клієнта облікової системи та однозначно його ідентифікує.
Префікс картки лояльності клієнта
Використовується, якщо активний режим франчайзі сервісу. Карта лояльності однозначно ідентифікує клієнта програми лояльності (відмінна від клієнта облікової системи). Докладніше про систему лояльності та франчайзингу.

An error has occurred. This application may no longer respond until reloaded. An unhandled exception has occurred. See browser dev tools for details.