Планувальник завдань
За допомогою вбудованого планувальника завдань оновлень офлайн бази можна задати частоту та періодичність слання резервної бази даних, яка використовується за відсутності зв'язку з основною базою даних. Даний планувальник працює тільки тоді, коли працює сама програма Shopdesk. Якщо необхідно оновлювати базу навіть при вимкненому Shopdesk, створіть відповідне завдання в планувальнику Windows.
- Завдання 1-3
- Час і день тижня, коли буде запущено програму оновлення офлайн бази даних.
- Приховати вікно під час виконання завдань
- Щоб не заважати касиру, вікно програми, що виконує оновлення офлайн бази даних, може бути приховано.
- Створити нове завдання у планувальнику завдань Windows
- Завдання, створене у планувальнику завдань Windows, буде виконуватися незалежно від того, запущено Shopdesk чи ні.