Спорядження ShopDesk з БД облікових систем
Для організації взаємодії Shopdesk з базою даних ТЦУ достатньо встановити та налаштувати торговий сервер ТЦУ. Щоб дізнатися, як це зробити, перейдіть до розділу "Налаштування торгового сервера ТЦУ". Однак, якщо перед вами стоїть завдання мінімальними зусиллями організувати взаємодію фронт-офісної системи Shopdesk з базою даних будь-якої іншої облікової системи (крім ТЦУ), то далі йтиметься саме про це.
Досвід сполучення Shopdesk та інших баз даних показує, що найбільш ефективним є використання допоміжної проміжної бази даних зі структурою, добре знайомою Shopdesk, а саме спрощеним варіантом структури бази даних ТЦУ. У цьому випадку, заповнивши необхідні таблиці даними з вашої облікової системи (довідник товарів, довідник штрих-кодів, реєстр товарів, який містить кількісні залишки товарів та їх ціни та деякі інші таблиці), ви забезпечуєте Shopdesk необхідним набором даних і він готовий почати роботу відразу ж.
Продажі та касові документи Shopdek надає у вигляді файлів-чеків. Це файли XML структури, з яких ваша облікова система отримає необхідні дані для формування витратних накладних, касових ордерів та інших документів. Структура файлів чеків описана у розділі довідки Файл чека (*.TCUDOC).
Давайте розглянемо докладніше схему взаємодії Shopdesk із базою даних ТЦУ:
А тепер розглянемо схему взаємодії Shopdesk з базою даних іншої облікової системи:
Як ви можете помітити, обидві схеми досить прості та близькі одна до одної і не мають принципових відмінностей.
Таким чином, підсумковий список операцій для поєднання вашої облікової системи та Shopdesk, виглядає так:
- Заповнити проміжну базу необхідними даними про товари, клієнтів та ін.
- Розобрати XML чек від Shopdesk та внести дані з нього до своєї облікової системи
Перейдіть до наступного розділу довідки, щоб отримати інформацію про структуру проміжної бази даних та наповнення її даними.