Керування підключеннями

Мал.1 Керування підключеннями.
Підключення до основної бази даних (ONLINE mode)
Режим роботи Shopdesk тільки з основною базою в онлайн. У випадку, якщо зв'язок з онлайн базою буде недоступним, програма завершить свою роботу і зможе продовжити роботу тільки після відновлення зв'язку. Цей режим рекомендується використовувати лише тоді, коли база даних доступна онлайн завжди (база на локальному комп'ютері або локальній мережі). У цьому режимі чеки передаються до онлайн папки або на FTP сервер відразу після затвердження чека.
Підключення до резервної бази даних (OFFLINE mode)
Режим роботи Shopdesk тільки з резервною базою в офлайн. Такий режим рекомендується використовувати за відсутності онлайн доступу до бази даних (наприклад, на торгових точках, де немає Інтернету). У цьому випадку вам необхідно забезпечувати актуальність даних у резервній базі самостійно, наприклад, надаючи базу даних на електронних носіях. Також цікавим є режим роботи в офлайні, але не через відсутність зв'язку з базою даних, а з інших причин, наприклад, ви не хочете створювати навантаження на сервер запитами від великої кількості робочих місць з Shopdesk або вас не задовольняє час відгуку (занадто велике, що уповільнює роботу на касі від сервера з базою даних в режимі роботи онлайн. У цьому режимі чеки не передаються до онлайн папки або на FTP сервер відразу після затвердження чека, а зберігаються локально. Вам необхідно забезпечити транспортування чеків торговому серверу самостійно (на електронних носіях). Однак, передбачена опція "Передавати чеки до каталогу чеків або на FTP сервер навіть у режимі OFFLINE", яка дозволяє працювати в офлайні, але чеки передавати на сервер як у режимі онлайн.
Автоматичний перехід на резервну БД за відсутності підключення до основної БД (Automatic mode)
Автоматично перемикає Shopdesk на роботу з офлайн базою, якщо з якихось причин немає доступу до сервера бази даних. Після відновлення зв'язку автоматично переходить у режим онлайн (під час створення нового чека). У цьому режимі чеки передаються в онлайн папку або на FTP сервер відразу після затвердження чека, якщо є зв'язок із сервером або зберігаються локально, якщо немає зв'язку. Після відновлення зв'язку чеки, що накопичилися, передаються на сервер загальним пакетом при затвердженні чергового чека або примусово, за командою меню в основному вікні програми "Чек - Передати створені в offline чеки на сервер".
Створити БД для резервного підключення
Якщо є онлайн підключення до бази даних, запускається програма, яка створює резервну копію для роботи в офлайні.
Планувальник завдань
Запуск оновлення резервної копії бази даних за розкладом. Планувальник завдань
Створити резервну базу даних з архіву БД ТЦУ (файли *.tcubk)
Використовується для режиму роботи в офлайні, коли на торговій точці немає зв'язку з базою через інтернет. У цьому випадку оновлені дані з центрального офісу можуть передаватися на торгову точку у вигляді файлів, на електронних носіях чи іншим способом. Цей спосіб придатний лише в тому випадку, якщо базова база має формат MS Access.
Стиснути/відновити резервну базу даних
Виправлення помилок у резервній базі даних. Однак, ця функція виконується автоматично під час старту Shopdesk.

An error has occurred. This application may no longer respond until reloaded. An unhandled exception has occurred. See browser dev tools for details.