Картка контрагента
Форма для редагування даних облікового запису контрагента - постачальника, покупця, співробітника, торгового представника чи користувача.
Картка контрагента є стандартною формою-редактором у Trade Control Utility
Головне меню
Меню "Дії"
Меню "Переглянути"
Меню "Довіднки"
Відкриває довідники груп контрагентів та довідник посад співробітників
Взаєморозрахунок
Відкриває картку контрагента по взаєморозрахунку, яка вміщує первинні документи накладних та оплат, а також відображає результуюче сальдо контрагента на будь-яку дату.
Розділ "Банк та податки"
Основні параметри
Податкові дані
Банківські дані
Постачальник
Для контрагента-постачальника треба включити роль відповідним прапорцем "Постачальник" у верхній частині картки контрагента, тоді система задіє потрібний функціонал. Наприклад, цього контрагента можна додавати у прибуткову накладну, тобто отримувати від нього товар, або робити на нього попередні замовлення.
Після цього, в меню "Переглянути" включимо розділ "Постачальник".
З'явиться панель для введення інформації, властивої постачальнику.
Контрагент
Спільний для постачальників і покупців.
Відтермінування оплати
Обмеження по кількості днів, коли потрібно оплатити заборгованість. Якщо заборгованість вчасно не оплачено, подальше відвантаження товару по видаткових накладних буде заблоковано.
Максимальна сума заборгованості
Обмеження по сумі заборгованості контрагента. Якщо під час проведення накладної заборгованість перевищіть максимальну суму, проведення видаткової накладної буде скасовано з відповідним повідомленням.
Дані по клієнту
Посада та ПІБ першої та другої особи компанії. Заповнюється за потреби.
Асортимент постачання
Перелік товарів, які постачав клієнт впродовж своєї діяльності. Використовується під час формування звіту з продажу у варіанті "За асортиментом постачальника". Якщо обрати певного постачальника, то до звіту будуть включені продані товари, які надає цей постачальник. Доволі умовний функціонал, який не гарантує точності звіту, оскільки той самий товар може надавати декілька різних постачальників.
Товари до асортимента можна додавати як вручну, так і автоматично, натиснувши кнопку "Оновити".
Якщо постачальник припинив постачати певні товари, їх можна вилучити з переліку кнопкою "Вилучити товари".
Договори постачання
На відміну від асортимента постачання, який підтримується вручну користувачем, договори постачання дозволяють створити договір на постачання певної продукції за певною специфікацією. Специфікація надає перелік товарів із узгодженими закупівельними цінами. Ціни з часом можуть переглядатись, стара специфікація постачання виводиться з дії, а нова специфікація активується. Ведеться історія специфікацій, і, відповідно, історія закупівельних цін.
Прибуткова накладна, яка введена за договором постачання, отримує закупівельні ціни виключно зі специфікації. Оператор при цьому закупівельні ціни змінювати не може.
Постачання лише за договорами
Якщо включено, то після вибору постачальника в прибутковій накладній, обов'язково додатково треба вказати договір постачання. Інакше проведення прибуткової накладної буде неможливим.
Покупець
Точки доставки
Як правило використовується для оптових покупців, на яких відбувається доставка. Додайте точки доставки в картку покупця, а потім обирайте потрібну точку доставки у видатковій накладні після обрання потрібного покупця.
Тип знижки
Можна вказати відсоткову знижку, або прив'язку до певної колонки прайсу. Подібний функціонал на даний момент є морально застарілим, оскільки Base2Base пропонує CRM систему Trade Control Center, яка може надавати подібні знижки динамічно через маркетингові інструменти за виконання певних умов.
Співробітник
Співробітник може бути призначений на певний підрозділ на певну посаду. Він може займати як одну посаду на різних підрозділах, так і декілька посад на одному підрозділі компанії.
Користувач
Основні права
Адміністратор
Головне право в системі, оскількі адміністратор надає права іншим користувачам (в тому числі і собі). Намагайтесь тримати мінімально необхідну кількість діючих адміністраторів в системі.
Касир
Допоміжне право, яке сигналізує, що системі обміну даними з касовим сервером Shopserver потрібно вивантажувати цього користувача як касира (в Shopserver касири проходять окремим довідником).
Дозвіл на редагування довідників
Група прав, кожне з яких відповідає своєму довіднику - товарам, контрагентам, підрозділам та іншим.
Дозвіл на перегляд підсумків
Є такі наполохані і тривожні власники бізнесу, які не хочуть, щоб їх співробітники бачили підсумки по товарах та коштах компанії. Якщо право відсутнє, користувач не буде бачити підсумки в певних місцях програми.
Дозвіл на проведення документів з утворенням від'ємних залишків
Дозволяє проводити накладні з утворенням від'ємних залишків товару на точці.
Права у підрозділах
Користувач буде знати про існування торгової точки або підрозділу компанії лише тоді, коли точка буде додана до його переліку доступу. Якщо торгова точка відсутня в його переліку доступних точок, користувач взагалі не буде знати про існування такого підрозділу компанії.
Перегляд товарних залишків
Дозвіл на перегляд товарних залишків на торговій точці. Якщо знято, користувач не буде бачити кількості в товарних залишках.
Перегляд залишків каси
Дозвіл на перегляд грошових залишків на торговій точці. Якщо знято, користувач не буде бачити кількість коштів на торговій точці.
Права на проведення документів
Обравши певну торгову точку, праворуч бачимо типи документів і права на операції з документами цих типів. Можна переглядати, редагувати, проводити та відкочувати документи певного типу.
Додавання підрозділів до прав користувача
У верхньому меню тиснемо "Додати підрозділ", в переліку підрозділів обираємо потрібні, і тиснемо кнопку "OK".
Видалення підрозділів з прав користувача
Щоб видалити підрозділ з доступних користувачу, виділяємо підрозділ (один або декілька) в переліку і викликаємо команду меню "Видалити підрозділ". Підрозділ не видаляється з довідника, він видаляється лише з доступних для користувача.
Останнє оновлення:
14.10.2025 20:58:48
175